Her er vores kalender
Du kan klikke på et arrangement i kalenderen for flere detaljer.
Booking
Vil du booke Stenstrup forsamlingshus, så bedes du ringe til værtinden, som træffes bedst efter kl. 15:00,på: mobil nr : 40 38 58 12
Priser er gældende fra 1. 5. 2024.
Omfatter leje af forsamlingshuset ,service, borde, stole og driftomkostninger.
Der er plads til ialt 80 personer ( se praktiske infomationer )
Leje af hele huset
1 dag, som er fra kl. 08:00 til efterfølgende dag kl. 06:00 (Hvis ikke andet er aftalt med værtinde).
kr. 2800 incl. moms
Kort møde (3 - 4 timer) store sal / hele huset kr. 2.200,-
Møder over 4 timer er fuld leje ( 2800,-)
Leje af lille sal
1 dag er fra kl. 08:00 til efterfølgende dag kl. 06:00
(Hvis ikke andet er aftalt med værtinde).
kr. 1300 incl. moms
Kort møde (3 - 4 timer) lille sal kr. 1.100,-Møder over 4 timer er fuld leje ( 1300,-)
Der er mulighed for opdækning dagen før, hvis ikke forsamlingshuset er lejet ud.
Værtinden kan give besked om huset er udlejet, tidligst 1 uge inden, dit / jeres arrangement.
Tidspunkt for opdækning kan herefter aftales. Gebyr kr. 350,- (driftsomkostninger).
indbetales lige efter aftalen , på: Danske Bank konto: 3208 - 5470110580
Depositum kr. 1000 - skal være betalt senest 14 dage fra reservation datoen .
Sikre at du/I har reseveret forsamlingshuset, Depositum tilbagebetales efter arrangement ,hvis alt er som det skal være
Lejen af forsamlingshuset stor eller lille sal, skal være betalt senest 30 dage før arrangementet afholdes
Er der ikke betalt, kan huset lejes ud til anden siden og depositummet gået er tabt.
Leje og depositum, indbetales på: Danske Bank konto: 3208 - 5470110580
Afmelding af leje skal ske senset 30 dage før arrangementet skulle være afholdt.
Hvis ikke det er afmeldt tidsmæssigt, går depositim tabt.
Forholdsregler vedr. musik og fest. Det er jo altid dejligt at feste/danse og musik skal der til. For at passe på vores gamle hus og af hensyn til naboerne, frabedes det at anvende SOUNDBOKS /SUBWOOFER, BAS, hvor støjniveauet overstiger 80 dB, ved måling udendørs.
Der kan ikke afholdes ungdomsfester, hvor deltagerne er under 18 år.
Inventar og rengøring -
Alt dette for at vi skal passe på vores gamle fredet forsamlingshus, samt at det kan stå klart til næste fest/ arrangement , DERFOR :
Ødelagt inventar under lejemålet, erstattes af lejeren og skal meddeles til værtinden.Bliver der konstateret mangelfuld oprydning, vil denne blive udført for lejers regning
Følg tjeklisten som bliver gennemgået og udlevert, sammen med nøglen
I køkkenet. har du/ I ansvar for at det køkkenpersonale du/I anvender, er informeret vedr funktionerne / proceduer samt, oprydning i køkkenet.
Der er også en tjekliste i billeder i forsamlingshuset,.som gælder både for køkkenet og hele huset .
Rengøring aftales med værtinden.
Håber på du/I vælger Stenstrup forsamlingshus og ønsker dig/ jer en rigtig god fornøjelse..
.